I skolan och kärlek i luften

Har knappt tid med bloggen längre.. Fullt upp med skola, häst, killen och livet i allmänhet!
helgen va toppen! Så trevligt i Gesunda. God mat, fin dag, vacker omgivning och härliga människor. Tummen upp!

Gårdagen va fin lika så. Johan hjälpte mej med stallet och ridbanan. Sen blev de plugg och en härlig härlig ridtur med Diva och stalltjejerna. Marie och Jenny och våra bruna hästar. Diva går så bra. är så glad över henne. vilken pärla!

På tal om pärlor. Man ska va rädd om dom man har! Speciellt när man hittat de bästa! 


 

"Kärleken är så förunderligt stark.
Kuvas av intet i världen.
Rosor slår ut ur den hårdaste mark
som sol över mörka gårdar.


Kärleken kommer och kärleken går.
ingen kan tyda dess lagar.
Men dig vill jag följa i vinter och vår
och alla min levnads dagar.

Mitt hjärta är ditt.
Ditt hjärta är mitt.
Och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din
Din lycka är min.
Och gråten är min, när du gråter."

nils felin "I folkviseton"



Kommentarer
Postat av: Annica

En bland de vackraste visor som finns..

skoj med Diva, vilkken tur du hade!!!!

2009-09-01 @ 11:54:00
Postat av: Lenita

OJ vilken underbar design!!!

VACKER header!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0