Tisdag

Sitter här och bara hoppas på att gröten ska koka sig själv. Av någon konstig anledning så gör den inte det? Lika som damsugan damsuger eller sängen bäddar sig självmant varje morgon. Undra varför dammet, smutsen, räkningarna etc kommer automatiskt när inget annat praktiskt gör det?

Jag går (sitter) runt i ett lyckorus (om man bortser från den hungriga magen som väbtar på gröt) och tänker på dom roliga sakerna som hänt senaste tiden. Häst, transport, ny bil på gång. Semester tripp, svampplockning, familjemys (älskar min familj), prommenader i skogen med doggarna. Positiv stress och stunder som laddar batterierna!

På tal om min familj. Jag har nog den bästa familjen man kan ha! Alla är välkommna och vi är en STOR familj! På något sätt blir alla respektive nära och  verkligen tillhöra familjen. Jag älskar det! Är alltid någon hemma, något på gång. Pappa med sina pojekt och meck, mamma med sin goda mat och råd. Bror och syster. Älskar dom!
Man trivs hemma, de är så häslig stämmning, man hjälps åt, har roligt (Mycket roligt!) och kännslan är varm och ombonad.


Tittar fortfarande mot spisen och än har ingen gröt självproducerat sig. Konstigt..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst är det konstigt! Jag väntar också fortfarande på att sängen ska bädda sig själv var morgon...

2009-08-04 @ 12:46:31
URL: http://mli.blogg.se/
Postat av: cro

den där känslan är helt underbar!!!!!!!!!!! du har beskrivit det perfekt!!

2009-08-04 @ 14:51:48
URL: http://vissadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0