Bra söndag

Känns skönt att träffa Johan igen. Vi åt frukost tillsammans och pratade lite. Allt vi talade om är en annan historia men allt som allt känns de lite ljusare vilket jag tycker är toppen.

Följde med lite i bärgaren innan jag hoppa av i Ornäs för middag hos Mor och Far. Tack snälla ni för god mat! Ni är toppen! Sen kläddes granen som blev lika fin i år som alltid. Nu, NU förhoppningsvis kommer julkännslan krypandes hoppas jag! Sen till stallet och till min lilla pärla Diva. Vi red idag. Barbacka! Jisse de va med livet som insats. Men fler sånna ritter ska de bli! Man får otrolig balans.

Efter det tog ja en dusch sen kom Johan förbi när han slutade jobbet och åt lite mat här medans vi kollade tv och sen bar de av för lite snabb service på mazadan. Tack snälla Johan! Ja och bilen skulle aldrig klara oss utan dej!
:-)

Nu är de dax för sängen. Nattinatt


Bjuder på en sommarbild vi tog efter en grillkväll på rostön i runn.
Spindeln hade någ ett och annat att äta ser de ut som :-P



Kommentarer
Postat av: Annica

vilken hoppfull läsning. Jag fortsätter att hålla tummarna för er. Hoppas vi kan ses snart...

2009-12-21 @ 20:27:06
Postat av: Annica

Vilken hoppfull läsning.... Häller tummarna för er/Annica

2009-12-21 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0