En kärlekshistoria

 



Ja kan än inte fatta vad som hänt/händer... Orden igår kändes så hårda och jag vara redan så tom och trött att jag inte orkade ta in dom tror jag. 
"-Jag älskar inte dej längre. Det är ingen idee att ge det tid." 
Johan letar lägenhet nu. Någonsnanns här i stan vill han bo. Kommer göra så ont att se han leva sitt liv utan mej när jag så gärna vill vara en del i det för han är mitt liv... När ska du vända Johan? När ska du komma på ditt misstag? Livet går vidare... när jag ska jag orka göra det... Vi får se. Nu ska ja i alla fall till stallet. till och med det känns som en plåga... Allt känns som en plåga... Blää....


Kommentarer
Postat av: Annica

Linda...vet hur det känns, ena gången gick jag....andra gången gick han, vet inte vilket som är svårast faktiskt???? bara svårt/ledsamt att fatta hur det kunde bli så/Annica

2009-12-06 @ 12:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0