Hemma men ändå borta...

 han är hemma. "hemma". Följde (av någon underlig anledning..) med och kikade på hans blivande tvåa. helt okej. Han kommer nog trivas bra. Jag hade trivits där med lite nya färg och inredning. :-) Men ja är ju som jag är. Tvingade in honom på kupolen och Tiimarii där de var 74% på hela butiken. Han fick med sig lite ljusstakar och dukar så ja var nöjd. Inte för att tvinga han till det men lite mysigare tror ja han kommer tycka de känns med några prydnads saker.

Helgen får bara rulla på nu. På måndag får de bli andra tag. Nu börjar vi om. På varsitt håll. Om ödet har de bestämmt möts våra vägar igen. Självklart kommer vi ses och höras men menade kärlekens väg.

Han är en go kille och skulle sakna honom enormt om han försvann även som vän så vi vårdar vänskapen och låter tiden utvisa. Känns helt okej. Spännande faktiskt på nå knepigt sätt.

Tack snälla Lina som lekte bilpsykolog idag. Hon e toppen. :-) Och lyllosten har varit i Thailand och va brun hon va! Åhh nu vill ja med till solen!

Men först studier, Diva och företagskursen. Sen är de jul! Men mina kära familj och släkt. Tyvärr... känns de dock som en familj fattas... och en kärlek... Men tankarna är hos er också under juletiden. :-)  

                                             Men än slutar ja inte hoppas.. :-)
    

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina Linda, jag är så gärna bil-psykolog!

Jag hoppas verkligen att din helg har varit bra och att det finns kraft för iaf lite nya tag idag (måndag du vet) :) Du vet att jag tror på dig!

2009-12-14 @ 10:12:15
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0