Man har ju gjort roligare saker i sitt liv

än att packa sin älskades flyttkartonger. Usch... Hur ska man ta sig igenom de här? Va hände?!
Samtidigt som man inte kan tvinga någon att älska VILL jag inget annat än ha hans kärlek!

Jag har så svårt att backa och bara e de tid utrymme och låta allt svalna när de enda jag vill ha är närhet, hetta och tiden i nuet!
Många fel har jag gjort, många misstag men att inte få en chans känns so orättvist!!!

Hur kan de kännas så fel för någon annan när de känns så rätt för den andra? De är inte det att Johan ska flytta som känns jobbigt. Hade han åkt bort ½ år hade det inte gjort mej något så länge jag visste att JAG var den han saknade när han kom tillslut kom hem. Det är inte ensamheten i fysisk mening som är den jobbiga, de är de psykiska. Att veta att INTE vara älskad av någon man älskar mer än allt annat är DET som är jobbigt...
De är december.. snart jul och ja skiter i vilket...

Sak samma... man kan älta i all evighet om man vill. Vill och vill... när man inte kommer ur tankemönstret är de jävligt svårt att låta bli. Imån ska ja i alla fall på massage, ska bli skönt. Och beställa tid för Divas röntgen. Sen får vi väl se hur de blir med Tyson... Man säger ju att all skit kommer i tre. En förlorad kärlek, en hund som hugger och en halt häst.. Nu får de vara bra. Annars säljer ja allt jag äger och har, flyttar ut i skogen och bor med älgarna och äter kottar och mossa. Hade nog trivts JÄVLIGT bra med det.




Kommentarer
Postat av: Anna

Kram gumman...

Vet hur du känner gällande jul och separation. I morgon är det exakt ett år sedan jag fick beskedet av den jag älskade mest av allt... Kändes förjävligt.



Så nu bor jag i "skogen", bland älgarna. Äter inte kottar och mossa, men nästan! :)



Det blir bättre, och det vet jag att du vet!!

Kramar om iaf och hoppas du får en någorlunda god jul trots allt!

2009-12-08 @ 14:02:25
URL: http://annawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0