Stångebroslaget 2009, en övermäktig bana för mej...

är helt slut... Efter 1½ timme i något som mer liknade en leråker ihoptryckt till en liten stig med spår lika djupa som halva jag gav ja upp. Stångebroslaget blev för jobbigt. Jag saknade kondis och styrka. Men nu vet ja hur de är. Är verkligen supernöjd med min insats. Gjorde mitt bästa och lite till, Höll dock inte men nästa år. Då ska de inte bara bli ett utan två varv ;-)

Sen kondis, styrka och spårträning i massor!

Mycket regn och massvis med åkare hade gjort banan mycket svåråkt för mej men på dom partier där mina ben nådde ner och där de flöt på fick de bra! Kanon! Kul va det!

Nu är ja helt slut i ryggen framför allt och nacken. Ont ont... För bror gick de bättre och pappa med. Resten av DOE gänget verkade nöjda. En skadad krigare dock. Hoppas han kryar på sig. Va kul att dom stannade och kikade på min och brossans klass. Va kul att köra förbi och höra deras hejjarrop! Verkligen kul! Ser redan fram emot nästa år!
Tyvärr blir de inte att fullfölja klassikern men ja ä int bitter! Bara att på de igen nästa år ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jäsikens va spårig bana!! Trist att regnovädret hann komma innan... STRONGT av dig att starta öht!! :) GO GIRL!!!



2009-07-04 @ 22:47:25
URL: http://annawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0