November

och ja verkligen älskar det! Trots kyla, blåst och regn kan jag lite låta bli att mysa. Johan är inte lika glad dock.

Han ska få ett HH ställ av mej i julklapp kanske


Har verkligen haft en fullspäckad dag och ska bli skönt att krypa ner snart. Gävle på föreläsning om psykisk ohälsa, tillbaka till Ornäs och stallet. Känns verkligen super att Diva är i fin form igen. Laddar inför nästa månads träning! Måste sätta igång nu om starten ska bli av i vår.

Sen till lägenheten och byta om. Proline va här och gjorde stambyte men va klara nu när jag kom hem. Va drygt bara när ja skulle byta om i min 1½:a med en karl i båda rummen... Nu har vi både nya fönster och stammar. Är ju verklige toppen när vi ska sälja. I alla fall. Jaga böcker till nya kursen och fick tag i ALLA begagnade utom 2 så nu kännsde som man gjort sitt. Även fast man inte ens läst dom. Brukar bli så, man jagar böcker, känner sig duktig för att dom kommit och sen är man lixom "färdig" med dom även fast man inte ens slagit upp första sidan?! Knas..

16.30 iväg på starta eget företags kurs, nu hemma och läser lite i studiehandledningen om vårdinformatik och jag mår verkligen toppen. Ännu ett bevis på att min hjärna fungerar bäst när de INTE är lungt.
Imån är de Torsdag och sista föreläsningsdagen. Bejb kommer även hem så ska bli skönt. Har utsläpp av hästarna på Fredag och sak massera Blenda i Lillaornäs på förmiddagen. Johan ska på 30 års ferre  i helgen men ja ska va chaffis. Nää fy efter helgen ska ja ta de easy framöver! Haha! Men kul va det!



Bilden hittader HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0