Psykiatri

Igår kväll kunde jag inte lägga ifrån mej nya kursboken: Introduktion till klinisk psykiatri
Inom akutsjukvård och psykiatri ligger verkligen min själ och jag serverkligen fram emor kommande praktik. 5 veckor på avd 27. Ifs vill jag ju hällst ha i Falun men ser ändå fram emot de oavsett vart de blir.

Schemat idag är inte lika fullspäckat som igår. Har två webbföreläsningar ja tänkte gå igenom sen stallet. bejb kommer hem idag och tro de eller ej så har jag tagit fram kyckling. Tänkte försöka mej på nån rätt. Kors i taket!  
Men brukar va samma som med kurslitteraturen. Man fixar material (i de här fallet mat), ett recept och en vision men sen stannar se lixom där. Få se om vi överträffar oss själva idag. Eller vi? Jag rättare sagt. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0