Grått grått grått

och jag ÄLSKAR det!
Dock har jag huvudvärk. Mindre älskvärt. Men ändå, ganska bra.

Jag har inte haft tid/lust att blogga. Ändå har de hänt MASSOR. Tänkte på det för någon dag sen; det är ALLTID något på gång i mitt liv.
Spekulerat kring en gård med STORA möjligheter om man bara vågar satsa. Börjar på axelson animal massage school intro och steg 1. En halt häst, plugg och sen kurs i starta eget företag.

Vill jobba med lite olika när jag blir stor (okej... äldre)  och lika bra att öppna upp vägarna på en gång innan man blir för inrutad.

Ikväll kommer love hem. Längtar.. Behöver någon lugn i min närhet som motpol. Han är den bästa. Älskar dej.



"And it takes no time to fall in love
But it takes you years to know what love is
It takes some fears to make you trust
It takes those tears to make it rust
It takes the dust to have it polished"

//Life Is Wonderful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0