Svenska kyrkan

Vilka gick och röstade i kyrkovalet igår då?
Jag och älskling va duktiga och gjorde det men röstade blankt. Är för dåligt insatt för att "lägga mig i".

Jag vill gå på musikal. Jag vill se kristina från duvemåla men verkas som den nu sätts upp i NY. Hoppas dock den kommer tillbaka och att man får chans att se den.


För övrigt längtar ja till att titta på saker, typ museeum eller utställningar. Brukar gå till bibblan och se utställninge där. Är så trött på att sitta vid datorn eller tv´n. Nää nå nytt! Va kul att gå i gruvan i sommras. Skulle vilja åka till TomTits innan de blir vinter. Har hört att "ute landet" ska va kul.


Bejb och Pontus 2009 vid falukopparguva


När ja kikade runt på youtube hittade ja på en av mina favoritlåtar. Jag är en fattig bonddräng. Åhh va ja grät när den spelades på Astrid Lindgrens begravning. Så vackert!
Jag vill och arbeta på gård! Ja vill bli bonde och sköta min familj och mina djur och ägor. Ja skulle va den bästa bonden man kan vara och tänka på Emil i Lönneberga!


Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Ja eller hur! ^^, Haha.



Åh jag vill också se Kristina från Duvemåla. Hatar man missade den när den var i Swe :(

Gillar du musikaler?

2009-09-22 @ 09:19:22
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0