Yrhöna`?

När jag sätter fart så är de ÖVERALLT (!?) nu springer jag mellan köket, badrummet, vardagsrummet och de är skaer på gång överallt. En kyskling i ugn, kläder på golvet, blommor i duschen, disken i vatten, böcker överallt, väskan på sängen och i full gång med att packa inför Gävle idag.. Jisses. Samma sak när jag är i stallet´och har båda hästarna. jag börjar alltid i båda boxarna. springer mellan och gör inte klart en i taget.

Idag är de torsdag. bejbilove kommer hem ikväll men då är jag i Gävle.. :-(
Trist men på fredag blir de fredagsmys! All we do is myys and myys..!
Ser verkligen fram emot Lördag. Träning för Ricardo. Diva har gått så bra sista dagarna! Nu är vi på gång igen efter några bakslag. Lilla pinglan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0