Undanflykterna börjar ta slut..

låter som jag är världens mest upptagna människa men jag har inte tid/lust/ork (just nu) att uppdatera så mycket ja skulle vilja men ett litet livstecken blir de iaf. 

 Dagarna på persgården i Hofors rullar på. Nästa vecka halvtid. Känns både bra och dåligt att vara på äldreboende. Blir så berörd av deras livshistorier och stundtals väldigt ledssen. En liten pratstund kan göra underverk och lyckan blev gjord när gumman i rum 3 fick sina naglar målade. :-)

Igår em blev ja dock dålig, feber och ont i kroppen (trode influensan va på gång) och åkte hem. Tur va det för dagen efter (idag) messade min handledare och sa att hon fick gå hem nån timme efter mej pga magsjuka! Fy... Men är bättre idag dock. 
Efter alvedon och voltaren orkade ja med Johan på broken dreams
Mumma va gott de va! även fast ja tryck i mej min matlåda bara timmen innan. Inte så taktiskt kanske men de gick i ändå!

Idag blev de skoter tur och jaga häst i hagen. KORV NÄSTA! 
Ja körde skoter en bit med sen böt vi och johan körde så ja blev så rädd att ja grinade. Usch... Nej de är bäst när man själv kör!
Lånade några bilder från kära bror som va upp några timmar innan oss. De är SÅÅ fint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0