De "nya livet" är hårt...

Usch.. har blivit så lat under jul/nyår så de är skrämmande och mitt behov av socker är galet stort nu. Har ett GALET sug efter sötsaker även fast jag ätit bra och många mål idag. Blir en kopp te innan de är dax att sova.

Tycker dock redan att ja känner mej piggare och lie "lättare" i kroppen viket känns bra. Har blivit så inspirerad av en gammal klasskambrat Peter som kört nå program som heter Body For Life. Hans blogg hittar du HÄR.
Ska kika närmare på det och har livar mej själv en egen "ätar dag". Mest för att ja ska orka kämpa med sötsuget när jeg VET att jag får äta de sen även om de bara ör en dag. Min ätardag ska bli lördag så funderar på att köra en fredagsbild istället för måndagsbild. :-D

Idag i träningsväg (huuu... de är svårt att komma igång med de med...) blev de en supermysig men kanske inte så ut tröttande ridtur och lite balansbolls övningar samt mina och Sofies situps! Bättre än inget och går man ut försiktigt gör man sig inte illa i alla fall. Men gu vilket skitsnack... Haha! Men säger så sålänge :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0