Måndag

har fortfarande inte kunnat på upp "måndags bilden" som blev "fredags bilden" än så "fredags bilden" få väl återgå till "måndags bilden" igen.

Föregående vecka ser jag mest som en intro till ett mer seriöst satsande på träning och bättre kost. Nu när kortet på F&S är införskaffar hoppas jag på mer träning här snart! 

Värdelös bild men som utlovad.
Okej... dagsformen:

59,4 kg
24.9 % fett

54.0% vatten


BMI: 22.9



Även om vikten har minskat  är de dock tyvärr mest vatten om man ska lita på vågen (vilket ja gör eftersom de är lite svårt att uppskatta själv?!).

På schemat står lite ridning sen plugg antar jag... Har motivation till massor, kanske till ALLT här i livet UTOM studier. Nja, kanske inte de bästa starten på terminen.

Nää dax att köra igång!

Kommentarer
Postat av: Lina

Linda du är ju skitsnygg! Jag tycker inte du behöver gå ner ett gram men det kan vara lite roligt att "ta tag i sig själv" efter en tid med mindre sunt leverne haha (tänker främst på mig själv just nu). Själv ska jag nog käka godis till tentaplugget.. nästa vecka blir det träning igen! (kanske).. Lycka till med plugget!

2010-01-18 @ 22:11:13
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0