Nya krafter

Tack gulliga Jennie för dina ord. Nu fick ja ny kraft att blogga lite till trots alla omtumlande händelser här i livet. Ja har varit mycket konstigheter och denna jul/nyår har nog varit de mest negativa i hela mitt liv även om inte alla händelser kretsar kring mej.
Min älskade familj ska dock inte ta åt sig! Ni är underbara och gjorde själva julfirandet till de bästa!

Men mina tankar är hos er som är fyllda av oro, tankar och stormande kännslor. Blicka frammåt, samla kraft, mod men framförallt prata med varandra! De är så viktigt!  

Idag har de varit en toppendag i rommealpin. johan, lars pontus, albin jag och AK. Men jag och AK åkte inget. Vi spanade på snyggingar och promenrade med hunden.
Nu är de dax att byta om och sticka till stallet. En tur i kylan!


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja man åker verkligen berg & dalbana, har kämpat förr... kramisar/annica

2010-01-05 @ 08:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0