State of Play

Blev en pizza och film som avslut på Johans julsemester. Imån bär de av till Gävle. Kul att han kommer jobba i samma stad som jag pluggar :-)

Skönt att de även löser sig med boende när jag har praktik i vår.
Filmen State of Play va ruggit bra! Den bästa på länge. Tyckte jag ifs även om Knowing tills i slutet i alla fall. Då spårade den ur..

Blev lite panik shopping idag tjugo i fem på kupolen. De är ju galet billiga priser nu och hittade två toppar, en t-shirt och ett par shorts. Jätte söta!


Kallt att ha shorts nu i - 25 grader men snart så vänder det och dom kommer väl till pass :-)
Om inte får jag köra HH ställ under dom. Nya modet?

Nu blir de att knoppa tidigt. Johan ska upp 04.30... Huu va tidigt.


På väg till stallet.. Usch de va ruggit kallt som vanligt.. Sibiriska vintern fortsätter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0