Vilken dag!

Tentan avklarad efter mycket om och men. Vaknade av att Sofie undrade vat jag var? Jisses jag fösrov med 1 timme!!! väl i Gävle går jag till fel sal. Ingen anmälan registrerad (inte första gången de felar!), inga platser och såg ut som de inte skulle bli av. Trode ett tag att de fanns en meninge med allt och att jag skulle åka hem och plugga mer men efter en timme släpptes vi in och hade 2 timmar på oss att klada de 18 frågorna.

och de gick! Inte 100% kanske men helt klart godkännd! Känns SÅ TOPPEN!
Avslutade dagen på ett cafe med tjejerna. Blev en god lax. Mmm! Trevligt trevligt.
Idag har verkligen varit en bra dag. :-)
Ska fira med en SKÖN kväll framför TV´n. lite gotta kanske och en varm lång dusch.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0