Bitersig i tgan och räknar till tio...

Åhh jisses... Varför kan folk inte ha lite STAKE i sig och våga vara ärliga, säga sanningen och STÅ för det. nej antar att man får bita sig i tungan och räkna till tio. Undrar när den här soppan ska vara över. Är så less på den! Blää!!! 

Trött är jag efter en riktig slitsam vecka. Har jobbar mycket (7 pass på 7 dagar en dubbeltur... Pust och stön...), haft mycket på jobbet, gått på begravning och inte sovit så mycket som ja borde, inte motionerat tillräckligt eller ätt rätt häller. Allt sätter sina spår..
Men om jag inte hade många måsten hemma som rester i plugget, packa inför hus, kolla inför hus, planera inför hus, umgås med vänner, vara i stallet med mera (ha ett liv kanske de kallas?) hade jag gärna jobbat HELA tiden. På rikltigt! ja älskar mitt jobb, de är bara det att när man jobbar och får dåligtsamvete över att man inte hinner de andra som de blir problem. Och ibland har ja svårt att bestämma vad ja tycker är bäst..

Imån är de nya tag! Börjar med att va ledig (kan behövas som omväxling). Bilen på service. Hem och börja tvätta och packa sen ringa runt till bolag som säljer värmepumpar så vi kan hitta en lämplig till huset. Kommer ha svårt att sköta eldningen själv på vardagar om ja jobbar och har hästen kvar i ornäs. 

Ja jisses... inte långt kvar nu! jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0