Ny blogg?

Eftersom vi köpt hus och de ska renoveras kan de vara kul med den blogg bara om huset?
Gården heter Storhaga, tycker de låter jätte fint! så funderar på en blogg med storhaga.blogg.se eller storhaga.blogspot.com eftersom blogspot är roligare att hålla på med om man inte är duktig på sån där kodning och grejjer (vilket jag inte är).

Ap trött idag när ja gick upp, efter gårdagens jobb va ja helt slut. Man blir det med alla intryck och tempot. Imponerad av alla dom som jobbar där. Imponerad av mej själv oxå som fixar det!
Spännande med nya saker, man vet aldrig vad som kommer in, vilka man träffar eller vad man ska göra härnäst!
Tror akutmottagningen är mer givande än ambulansen (även om de är dit jag vill sen) då man gör saker hela tiden. På ambulansen kan de vara segt mellanåt som jag förstått. Kan ifs vara skönt de med men tror akuten är en bra grund.
Hade gärna velat vara på en avdelning sen där man måste räkna dropp, ab, med mera så man får in de rutinerna oxå. typ infektion eller annan medicin avdelning.

Nu ska ja tentaplugga lite innan de är dax för ett till pass på jobbet.


Mitt köksfönster! plockade syrener idag på väg hem från stallet. Luktar så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0