Vad har hänt på 1 år?!

Om några veckor är det exakt 1 år sen jag bloggade här senast. Galet... Har hunnit startat 2 nya (eller var dom startade innan??? Minns inte..) bloggar. En om våran gård Storhaga 8 och en om min älskade häst Grannox Diva.

Vet inte vart jag ska börja. Är fortfarande runt 5-6 stycken som besöker bloggen varje dag. Random besökare eller tappra älskade läsare som hoppas på livstecken?  

Nu har de hänt så mycket så för min del blir det att återuppta bloggen så jag kan hålla ordning på allt i livet samt för intressanta läsare att följa utvecklingen av allt.
Kommer även slå ihop mina 3 bloggar.. Främst för att dom andra två av naturliga orsaker inte längre kan leva vidare. Jag kommer till det.

Bloggen http://storhaga8.blogspot.com , våran fina gård startades sommaren 2010 då vi köpte den lilla jordbruksfastigheten Storhaga 8 i gustafs.  
Vi skrev pappren 1/7 2010, hade stora planer för det risiga men ack så scharmiga huset och hade inte en aning om att vi bara skulle ha glödje av det EXAKT 1 år. Den 1/7 2011 är nämligen affären klar med Säters kommun.

Kommer berätta mer en annan gång.

Bloggen om min älskade älskade Diva www.grannoxdiva.blogg.se startades då hon kom in i mitt liv sommaren 2009. Aldrig hade jag trott att hon på så kort tid skulle bli den största delen i mitt liv vid sidan av Johan. under vintern blev Diva halt och vi började en grundlig utredning. Efter några månader var hon frisk och vi mer på gång än någonsinn men kvällen den 24/3 2011 fick Diva en spark av en annan som träffade så olyckligt att hennes kotled frakturerade. Hon avlivades i hagen och jag har aldrig varit så ledssen i hela mitt liv. En del av mitt hjärta dog den kvällen. 

Så av dessa orsaker känns det naturligt att avsluta dessa... Ingen häst och inget hus.

Nu har jag gjort mitt första inlägg. Känns som om hela bloggen är ny.
Nästa inlägg kommer handla om dom POSITIVA saker som hänt/händer under denna tid.


Kommentarer
Postat av: karin

Oj Linda! Vilket år du har haft! Och vad har hänt med er fina gård som jag sett så mycket vackert från? Nyfiken blir jag förstås. Grattis till examen och ny häst! KUL!

2011-05-22 @ 22:21:43
URL: http://karintanker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0