De gångna årets positiva sidor

Trots ganska tunga händesles har livet ändå haft massa positiva sidor gångna året.

I höstas flyttade våra älskade katter in. Signe och Astrid är av rasen Sibirisk katt och Nevamaskerad. Nevorna är syskonras till sibirisk katt men på grund av sin färg får dom en "egen" ras.
Signe och Astrid är de bästa köpet vi gjort och dom har för med sig SÅ mycket skratt och glädje. Varje dag är de nå nytt tok!

Kommer berätta mer om våra prinsessor sen.

En annan JÄTTE stor och FANTASTISKT ROLIG händelse som vi fick reda på är att min älskade lillasyster Maria och hennes sambo Peter ska bli föräldrar! Der ska alltså komma en bebis till familjen! 
Första barnbarnet för mamma och pappa och jag ska bli moster! 

Underbart!! 
Är verkligen jätte jätte glad över det. Ska bli så kul!!
  
Mia                                                                           Pappa och Peter

Om 3 pass är min praktik över och det innebär nästan att utbildningen är klar!!!
Den 10/6 tar jag examen och är legitimerad sjuksköterska! Jippi!!



Några av dom roliga händelserna som kommit/kommer :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0