Fredags bild

Haha! Verkar som jag aldrig får till "fredags bilden", kommer alltid nått i vägen. Gårdagen var en strålande dag tills Kajsa blev dåligt. Var hon ifs redan på torsdag kväll men de visste inte jag. Nu ligger hon på Falu Djursjukhus och vi håller tummarna och tar en dag i taget. Lilla Kajsa...
Spinningen med Sofie fick kanon. Ett BRA pass.

Hade min "ätardag" igår och blev en pizza. Mumms! Men man blir lite degig i kropp och huvud efter det. Tittade på en skräckis The Children
Va helt okej film.

Idag är de jobb som gället. Har haft hästutsläpp nu på morgonen så de är klart sen till sjukhuset och en C-tur. Är faktiskt peppad och ser fram emot det! Ska försöka få lite plugg gjort nu i några timmar sen så!


Okej... dagsformen:

58,4 kg
23.6 % fett

55.7 % vatten


BMI: 22.5



Kommentarer
Postat av: LYDIA

Hello you :) Är du sugen på en ny bloggdesign så kan du få beställa en av mig! Tycker det är så kul att bloggdesigna, men kan inte bara göra bloggdesigner åt mig själv och byta tre gånger i veckan, haha! Så nu gör jag bloggdesigner åt andra också. Kanske en till dig? :)

2010-01-23 @ 11:49:59
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0