Fina blommor och en impulsresa till Mariestad.

I fredags när jag kom hem stod en bukett blommor i hallen. Han är för go min karl!

Eftersom jag bytte bort em passet mot ett fm pass kunde jag hänga på till Mariestad och hälsa på Johans syster. De va toppen för har verkligen varit jätte trevligt. Anna och Stina tog väl hand om oss! Vi fick oss en rundtur i maristad "city" med omnejd och jag måste säga att Borlänge känns trist i jämföresle... Inga fina bakgårdar, gamla gränder och kullerstenar..

Och vilka gårdar de finns där nere! och gamla hus!

Kanske ska ta med oss djuren och flytta nedåt i landet?

Ikväll är första nattpasset på AVA. Är inte superpepp. Vet hur trött jag brukar bli runt 04-05.00 tiden... och timmarna fram tills 07.00 brukar vara hemska. De är sånna gånger jag funderar på att börja dricka kaffe.


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

fin bild =)



sv: Nää, bilderna är från Grönan :)

2011-06-20 @ 17:53:25
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0