God morgon!

Älskar min personliga väckarklocka. Johan ringer alltid vid 08.00 och väcker mej. Mysigt!

Hade ett inlägg idag om en artikel jag såg i en häst tidning. Har inte läst hema så kan igentligen inte yttra mej med de känndes så fel när jag läste rubriken. Om ridsportens nya överklass.
Usch... I alla tider har staller varit en "fristad" där man kunnat njuta av närheten till naturen, djuren och de livet UTAN krav på att de som i dagen samhälle handlar om att vara storst bäst vackrast och med det gärna snuskigt rik.
Tänk alla tjejer som nu känner sig "opassande" i stallet? Nu när ett pannband med swarovski kristaller kostar 1099:-
När deras föräldrar inte har råd att köpa de till deras ponny kommer dom vara "ute" och dom kanske kommer skämmas? I den åldern är man verkligen osäker, och påverkbar.

 Nää ja tycker de känndes så fel.
Att skriva ut de så tydligt om att de va de nya som gällde. Överklass och blingbling i stallet. Kan de inte få finnas någon fristad där man bara kan vara UTAN all hysteri kring pengar och utseende?

Men i alla fall; Tack snälla Malin mephoto. Hon stannadetill för någon dag sen och fotade min (min!) Diva när vi longerade på danan. Så kul att ha fina blider och Malin är verkligen super på att ta kort!

Här är en så fin bild på min tjej!


 


Klicka på bilden så kommer du till Malins hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0