Bra kväll

Fika med gulliga Malin va toppen. Snacka lite strunt och dricka en god kopp varm choklad me grädde. Mmm.. Mums! :-)

Sen hade nån snäll själ mockat och gjort iordning till Diva. Tack tack tack! Divas lilla sår såg helt okej ut men blir ultuna veterinäststation på tisdag för urtedning.  

På eftermiddagen blev de en härlig tur med syster. Tack snälla du! Mia är bäst!
Sen bjuden på mat och lite allmänt snacka innan de blev vidare till Tobbe och hans nya soffa med lite glögg och en fin cross film så NU är ja peppad att rulla ut den igen efter alla månader i skjulet.

Tankarna kring Johan snurrar och de känns så jobbigt. Men som Tobbe sa, finns en mening med allt och de gäller att tänka POSITIVT! Måste få bort tanken på att jag är den gjorde allt fel. Men som sagt, lättare att tala om än att i själva verket göra det.. Slå bort tankarna för dom tynger ner en så fruktansvärt mycket.. Kommer dock inte ge upp. Johan är min prins och en chans till tycker jag vi är värda! 

 

Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Braaaa fråga, jag har mailat tillbaka men inte fått svar :S riktigt mongo.

Här är hans mail om du vill maila och fråga: [email protected]

Han verkar riktigt mongo!

2009-12-04 @ 13:08:19
URL: http://candis.se
Postat av: Annica

Linda.....Du har väl inte gjort allt fel, så får du inte tänka. Din bror har rätt det det finns en mening med allt ....fast ibland undrar man ju. Håller tummarna/Annica

2009-12-05 @ 11:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0