Rensa kylen?

Idag hittade jag en öppnad grädde från 12 augusti i kyle. Den fick stå kvar. Vågade inte röra den så här tidigt på morgonen. Måste förbereda mej och samla ihop viss utrustning innan denna kan avlägnas från kylen. 

Men för att inte störa min aptit och frukost får den vänta till sen. Om jag har tur och glömmer av kanske ända tills fredag. Då är de inte längre mitt problem utan då blir de Johans.

Igår gjorde ja nått ja är ganska stolt över. Jag åkte hem till en man vars hus ryktesvägar ev var till salu. Knackade på, presenterade mej och fråga om ryktet stämde och att han skulle ha oss i åtanke om de nu va så. Han skulle försöka bo kvar själv efter separationen med frun men skulle han sälja skulle han höra av sig till oss.

Känns kul att våga. Friskt vågar hälften vunnet eller hur säger man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0