Ugglor i mossen

tomtar på loftet, och hundar begravna...
TUR att jag har alla hästar i stallet i alla fall!

bejb körde på ett rådjur när han och Jimmy va på väg mot Rättvik. Usch... Tur att jag inte va med. Hade grinat som en tok. Han e i garaget och kollar hur de gick för bilen.

E på väg till stallet. Rastlös och känner för att pyssla! Ska massera Diva idag igen. Om jag orkar kanske Flårran med.
Ikväll ska vi till bästa A-K och hennes sjuka son. Blir middag och film mys! Längtar! Så ska passa på att sysselsätta mej hela dagen så när kvällen kommer kan man vara så där mysigt trött och slapp i soffan med lite godis. Mmm.. :-)

 
Måste bara säga att jag imponeras av innovativa människor. Cred till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0