Det är slut på veckan det är dax för Fredags mys!

Jag har klarat det! HELA sommaren har ja hållt mej ifrån Ben & Jerry´s glassen. Ett vad som jag och älskling skakade hand på i maj någon gång efter att jag ätit en hel (STORA) burk varje dag i en vecka ungefär och de började komma glass ut öronen. I vanliga fall vid en vadlagning brukar jag kunna va lite busig eller helt enkelt sakna disciplin men denna gång har jag fixat det! Haha! De ni! Men ni är de mitten av sepetember (jisses... vart tar tiden vägen) och jag får äta HUR mycket B&J jag vill! Tjohoo!!


Favvoriten av de som vi har i lilla sket Sverige är Ben & Jerrys halfbaked ----->



Chocolate & Vanilla Ice Creams with Fudge Brownies & Gobs of Chocolate Chip Cookie Dough

Mumma! Nu ska ja te stallet. Mamma och jag ska rida för första gången på 10 år tillsammans. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0