Det var länge sen jag dansade...

verkligen DANSADE. Släppte alla hämningar, bara följde med musiken, rýtmen, människorna brevid, energin, ljuset, pulsen. ALLT.
Ingen thiskothans utan riktig härlig frisläppt "stam dans". Åhh LOOOVE!!

Fullmoon 2005 och 2006 va helt enormt häftiga (förutom att jag blev bestulen på HELA min resväska sista året). Nej nästa år ska jag dit igen. Få se om jag får med mej Johan så han får se vad jag verkligen ÄLSKAR. Trance, psytrance elektronisk musik och glädje! 

  



Här i massorna någon stanns står jag och dansar röven av mej 2006!
Love life!


Kommentarer
Postat av: Linda

sv; ja jag tänker vara riktigt snäll, men bara fram till julafton ;D



Fin blogg!

2009-09-23 @ 20:30:49
URL: http://lindanatanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0