Snart jul!

Åhh idag när ja kikade i annonsbladet såg ja något väldigt efterlängtat; JULBORD!
Så härligt! Älskar julen. Inget slår den och jag skulle LEDIGT byta hela juni mot ett till december. 

Sen var de Solvarbo marknad idag. Haha! Vi hade den årliga tävlingen; den som kan hadla mest saker för 300:-
Jag handlade decor till mina foppjobbartofflor, glittriga saker. Åhh älskar glitter! Sen blev de fina vinterblommor som mamma och jag ska plantera. Korv och röktrenhjärta samt förkylningshonung, klassiska brända mandlar och super gott tunnbröd! Mumms! Så till kvällsmat blev de tunnbröd med körv och kräm.

Tycker de fortfarande är ganska trevligt med djuren dom alltid har med på solvarbo marknad även om man ör vuxen nu och har sett en bock både en och två gånger och i alla dess former ;-)

 
De roliga va att 2 sek efter att bilden är tagen stångar bocken den lilla killen. Okej, de va inte kul för den lilla grabben men man kan nästa se va han tänker på bilden.


Fina gäss, änder, höns eller va de nu är.



Imån börjar ny kurs. Känns okej. Vill ha nått nytt att fundera över så de blir bra att klura på siffor och beräkningar.
Har små ångest över tentan som ja först trodde gick bra men vid närmare kontroll kanske inte gick så bra? Bara att hålla tummarna. För övrigt känner ja mej trött. Lite små vissen och tung i kroppen och knoppen..
Blir klassiska helg gott (B&J) och slötitta på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0