Intresant

Dagarna på psykiatri avdelningen får fort och man lär sig massor. Min handledare är toppen och jag får verkligen tänka till och våga göra uppgifter ja inte gjort förut. Samtal, läkemedel, status dokumentatione och omvårdnadsplaner med mera. Kul!

Senaste dagarna har verkligen gå i 200. I helgen var de dressyr träning för Ricardo. Diva skötte sig som en pärla. Johan hade jouren så åkte med honom. Vi var på husvisning och började ´renovera trandporten. Min kille är underbar!
Igår va de tömkörning med Diva tidigt på morgonen. Sen på väg hem sker en olycka mitt framför mina ögon. En kvinna gjorde sig illa och jag hjälpte till tills ambulansen kom. Sen fick ja reda på att jag ska på arbetsintervju på Akuten i nästa veckan. Verkligen spännande! Håll tummarna!
Träning, ducsh, matlagning, föreläsning innan praktiken, hem och sova och nu upp igen. Hästutsläpp, åka till ridhuset med Diva och träna dressyr. Hem ducsha, laga mat, åka till praktien.

Man hinner verkligen inte vila och jag ÄLSKAR det! Min hjärna/kropp funkar bäst när de är så här. Jag är verkligén på toppen humör! Livet är toppen och Lycklig är ordet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0