Lugn

så skönt i soffan med en half baked och slötitta på tv efter en heldag ute i stallet. Hedie (mammas nya häst) kommer när som från Umeå. Stackarn har åkt hema dagen men snart är hon här. Indianhästen som pappa sägar. 

Träffade kusin en snabbis igår och fick höra UNDERBARA nyheter! All lycka till er! Ser verkligen fram emot jul. Kanske mer mot dom kommande längre fram än just denna här för då får vi ha tomte igen! Tjohoo!!!
Men självklart längtar jag redan nu!

Sen ser jag verkligen fram emot 20/2 då Diva och jag ska rida våran första lektion för Ricardo Reis.
Nu har vi någor att träna och kämpa för. Blir i Hedemora kring 11.30 för den som vill kika :-)
Vi har köpt en ny fin nosgrimma (BREEEED brun dressyr) och ett fin täcke. Lite lyx ska de vara så även om de skulle gå knasigt på lektionen har man i alla fall en stilig häst!

Blir de storstaden och hälsa på bästaste Linda och Nova efter det. Mat, godis, te och poppisar framför brasan och bara snacka massa skit. Längtar verkligen! Ska passa på att åka till Usta stall och foder för att handla lite mineraler och hälsa på tjejerna. Nu är de myket skoj på gång!

  


Mina och Johans fredagsblommor :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0