En fantastisk dag!

God förmiddag! Är på strålande humör. En bra dag känns de som. Bara dax att göra något med den och inte bara sitta här?!

Stallet står på schemat, turen igår med Diva var HELT kanon. Min lilla pärla. Vilket kap! Hon blir med mej tills den dagen de är dax för Gustavs. Sen ska akvariet göras rent. Mina guldisar vill ha nått nytt tror jag. Sen städa (jisses... med så många "jag ska städa" inlägg skulle man kunna tro att jag bor i ett STORT hus.) så de är lite fint tills Johan kommer förbi. Haha! Ja va ska man säga? Kommer hem? Hälsar på? Kommer förbi? I alla fall, de ska städas så de är fint! Oavsett!

Sen är de det här med plugget.... Usch.. Tenta ångest, mest för att galna kurskambrater är helt hysteriska över den och dom får med mej i samma ångest!? Ja som brukar ta de med ro annars...

Sen ska jag göra middag. Renskavsgryta med potatis och grönsaker. Kanske inte så ok enligt BFL men har inte fått tag på boken än så freestylar lite. Betydligt bätter än pizza och mackor iaf!

Fredags bild kommer imån :-)
Idag blir de bollträning och införskaffande av F&S kort! Tjohoo!! Nu kör vi!!!


Jonas och Jag i Köping för många år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0