Kelly Clarkson - Already Gone


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Jag förstår hur du tänker där. Dock kan jag inte hålla med om att ta självmord är det modigaste man kan göra, jag själv tycker det är lite fegt. Ett lätt sätt att göra slut på allt istället för att försöka göra något för att må bättre. Få hjälp helt enkelt! Men samtidigt lär man ju få välja själv, men man kan väl försöka tänka lite längre.

Men pappa sa en bra sak faktiskt för vi pratade om det här: "De som tar självmord på spåret känner jag ingenting för, överlever dom är de nästan så jag vill backa tillbaka och köra över dom för jag blir så förbannad."

Under förra månaden tog ca 9 personer livet av sig på spåret upp mot Gävle, i princip alla turer kördes av nya lokförare som precis börjat få köra själva, de har ju ingen erfarenhet alls av sånt. Man kan ju bara föreställa sig hur de mår idag. Min pappa säger också att idag är det inte en fråga OM man kör på någon utan NÄR.



Men när man är självmordsbenägen så ser man inte längre än sitt hat mot sig själv =// andra personer finns inte för man är så inriktad på sig själv.



:)) men alltid roligt med olika åsikter.

2010-01-12 @ 12:43:57
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0