Quality time

för mej själv. Efter en promenad med Diva och Johan i kylan tog jag mej en LÅÅÅÅNG dusch (okej, inte så klimatsmart jag vet... men ja ska va extra duktig på källsortering nästa vecka?). En härlig body scrub med Bodyshops SHEA. Rakade benen, gjorde en hårinpackning. Smörjde in hela kroppen, något som jag slarvar med och som jag verkligen behöver göra på vintern. Blir torr som sandpapper annars! Så skönt! Sen blev de att fräscha upp naglarna lite. Usch... man har inte smickrande händer när man har häst. De hade ja glömt men de är de värt. :-)
Nu är ja dock lite trött på att ha häst i kylan. De är så kallt och inget funkar som de ska. Vatten som fryser, täcken som går sönder, inte kan man rida och allt går så mycket osmidigare. Nej tacka vet ja vår och höst med häst. De är underbart. Speciellt en varm höst. Då är de som bäst. 

 
Gulliga Mia gav mej manikyrset i julklapp och de kom väl till pass! Foten fick sig en omgång oxå. Har nog världens sötaste fot! :-)



Dom bästa två. :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0