Göra först, tänka sen?

Jaha... de börjar bli en vana. Jag tänker en sak men gör en annan. Impuls Linda har varit i farten igen.
Blev så inspirerad av Emelies klippning idag så ja bokade egen tid på Nikkita, kupolen.
Tänkte "bara" fräscha upp det och klippa upp lite fram.

Men nej... nu är de tunnt, kortare och inte alls vad planen va.. Men men. Emelie tyckte jag skulle ha barnvakt eller översättare nästa gång jag går till frissa. Ett ja betyder nej och tvärs om. Växer ut snart igen.

Efter mordet på mitt tjocka långa hår åkte vi till ATA och åt en pizza. Gott! Sen till Dalsjö för att titta på huset och gården. De är bra mysigt uppe där. :-) Sol, utsikt, lugn och ro. Kommer bli fantastiskt! Måste bara röjjas upp lite. Klippas gräs, kapa träd och jämna ut.

Det har kommit provsvar på Astrid och allt va grönt. Sen har  vi anmält oss till våran första kattutställning oxå! 1-2 oktober i borlänge badmingtonhall. Spännande! Våran lilla prinsessa. Blir att vänta med kullen nu tills hon är bedömd.

Sen har vi våran fuxprinsessa. Dolce Vita. Få se vad UL 17/8 visar. Om det är en föling på gång eller om de är dax att sätta igång henne efter sommarvila.




Blir fint med kvälls sol på nya stället. :-) 


Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:helt rätt av dig.Finns den lagen så styr den med järnhand här just nu =/

mvh/Q

2011-08-10 @ 11:06:21
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Tack snälla för dom fina orden, vad glad jag blir :)

2011-08-10 @ 22:37:40
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0