Nu är hon hemma!

I fredags innan jobbet skulle vi hämta DV hos Lassols.
Hon såg väl inte så värst imponerad ut när vi kom till hagen och mycket riktigt hade hon inga som hällst planer på att åka hem.

Hon vägrade... Så efter över 1 timme med alla ideer min hjärna kunde komma på hade vi tyvärr inte tid och fick helt enkelt lämna henne där i hagen igen.. ?"¤/&%# häst!!!! 
Så efter att jag sovit igår (jobbar ju natt hela  helgen) åkte vi till lassols igen och denna gång hade vi mer tid vilket va tur för vet inte HUR länge vi höll på. Hon skulle inte in!
Men skamden som ger sig. Efter mycket backande, smackande och massa morötter fick fanskapet in. Jippi!!

Så nu står min stora fux i hagen tillsammans med Ida.
Får vi träna lastning kommande veckor fram tills UL 17/8. Då får vi hålla tummarna att de tagit sig! Annars sätter jag igång henne och är på´t igen till våren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0