Examensdag!

Idag den 10/6 2011 tog jag min examen som sjuksköterska.
I morgon ska jag inte göra något alls. För jag har INGA tentor eller rapportet som ska skrivas. Vilken känsla? Helt oslagbar! Nu är jag ledig, ledig, LEDIG!
Efter en fin stund i skolan och kyrkan åkte jag och älskling hem där familjen gjort jätte fint hemma på storhaga.
God mat, champange och ett dopp i sjön! 
 
Tack alla underbara vänner, grannar och underbara familj för denna dag!
Ni är bäst!


 


Dolce Vita är klar på Lassols gård och kan hämtas. Agneta på lassols är ju så härlig! Allt, och då menar jag ALLT stämde precis! Nu är de bara att hoppas på att det tar sig. Dräktighetskontroll om 2 v.  DV ska dock stå kvar under helgen. De gröna fina gräset, solen och sällskap av andra ston fick jag för mej skulle göra under för fölingen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0