Utbildning

har varit iväg på Melior utbildning idag. Inget nytt men fick mitt SSK inlogg vilket jag tackar för. Blir de lite mer lättjobbat! Och så slipper Linda L vara rädd att jag signerar knasigt på hennes id. :-)

Väl hemma kan jag kräkas på tillvaron. Jag har inte lust att göra nått här hemma. Vill ha ett hus... NU! Vill plantera blommor, träd, klippa buskar osv. Vill måla om. Renovera (eller ja... slipper man kan de oxå funka).
Känns värdelöst att göra nått när de är sålt om 2 v. Komunens bemötande (eller sätersbostäders vd rättare sagt) va så dåligt att jag vägrar göra något för deras skull. 

Nej, är less på de här nu. Kul att man gått med vinst men att ha ett hem där det finns en framtid och lycka är värt så myckt mer....   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0